PERLAWANAN PERSAHABATAN TKP

ni sabtu lepas...tmn aku de wat perlawanan persahabatan antara pddk veteran & remaja...perlawanan takraw ni pun saje2 je ialah nak merapatkan siratulrahim...g pun bdk2 kat cni memang aktif buat aktiviti mcm ni...hubby pun ari jumaat blk dr Pulapes, die pun main biarpun kaki tu jln terjenket2 (hubby aku tu tau je lah x reti nak duk diam lg2 takraw ni pemainan yg die suke lg lah)...Aaaaaaaaaaa...klu korang nak tau antara pemain veteran ialah bapak mertuaku...sekejap je die main pas tu ilang mane x...

kul 8.00am aku dah bgn kemas2 umah bab nak bg sapot kat hubby p lmbt gak aku mengemas ialah 5 ari x blk umah TKP berabuk, pasir jgn ckp ar....g pun basuh bj hubby nak dibwk blk ke Pulapes nanti...padang pun bkn jauh pun dpn umah aku je, sempat gak ar aku curi2 tngk...pas abis mengemas aku pun rakam ar ckit time hubby main..p biaselah aku dtg sane abis kene sakat kat member2 die...emmmm..wat x tau je...




ni je lah video antara yg aku sempat ragam, klu ade suara2 sumbang tu minta maap lah ye...



KATA FIESYAH:
*game ni start kul 9.00am smpi pkl 7.00pm...hubby dpt no.4 x pelah..sayang lain kali leh try g*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Isnin, 25 Mei 2009

PERLAWANAN PERSAHABATAN TKP

Dicatat oleh FIESYAH di 9:15 PTG
ni sabtu lepas...tmn aku de wat perlawanan persahabatan antara pddk veteran & remaja...perlawanan takraw ni pun saje2 je ialah nak merapatkan siratulrahim...g pun bdk2 kat cni memang aktif buat aktiviti mcm ni...hubby pun ari jumaat blk dr Pulapes, die pun main biarpun kaki tu jln terjenket2 (hubby aku tu tau je lah x reti nak duk diam lg2 takraw ni pemainan yg die suke lg lah)...Aaaaaaaaaaa...klu korang nak tau antara pemain veteran ialah bapak mertuaku...sekejap je die main pas tu ilang mane x...

kul 8.00am aku dah bgn kemas2 umah bab nak bg sapot kat hubby p lmbt gak aku mengemas ialah 5 ari x blk umah TKP berabuk, pasir jgn ckp ar....g pun basuh bj hubby nak dibwk blk ke Pulapes nanti...padang pun bkn jauh pun dpn umah aku je, sempat gak ar aku curi2 tngk...pas abis mengemas aku pun rakam ar ckit time hubby main..p biaselah aku dtg sane abis kene sakat kat member2 die...emmmm..wat x tau je...




ni je lah video antara yg aku sempat ragam, klu ade suara2 sumbang tu minta maap lah ye...



KATA FIESYAH:
*game ni start kul 9.00am smpi pkl 7.00pm...hubby dpt no.4 x pelah..sayang lain kali leh try g*