BAHAYA!!!!!

ni cite ptg jumaat time blk keje...

aku dah nmpk lori ni dr jauh g, rase risau je (takut jatuh) ...p smpi selekoh trafik light kat sekolah sek.7 BBB entah mcm ne leh lak dpn aku...he..he..(aku ni pun kuat berangan time bwk kete sorg2..he..he..)....mak oiiiiiii...smpi je kat bamper...EEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeee....risau je, megucap2 aku dlm kete, dah lah kat dpn sekolah bnyk bamper, aku pun bwk kete jauh2 dr lori tu, tngk blkg x de sape ke yg nak potong, p berderet je kete kat blkg....diorg ni tkt gak ke @ aku ni yg bwk kete tembil..he...he...

klu korang mcm ne?...ni aku nak nasihat ckit pd tauke2 kedai klu ye pun nak pasang papan tande pki ar lori yg besar ckit, cubelah prihatin ckit pd pemandu2 lain (terutama mcm aku..hukkkiii). ..ok tauke2...nasihat tuk ari ni...


KATA FIESYAH:
*entah kemana2 lori tu nak bwk papan tanda tu smpi simpang umah pun x smpi g destinasinye, ke sesat? p pe pun syukur smpi gak umah*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Ahad, 24 Mei 2009

BAHAYA!!!!!

Dicatat oleh FIESYAH di 11:38 PTG
ni cite ptg jumaat time blk keje...

aku dah nmpk lori ni dr jauh g, rase risau je (takut jatuh) ...p smpi selekoh trafik light kat sekolah sek.7 BBB entah mcm ne leh lak dpn aku...he..he..(aku ni pun kuat berangan time bwk kete sorg2..he..he..)....mak oiiiiiii...smpi je kat bamper...EEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeee....risau je, megucap2 aku dlm kete, dah lah kat dpn sekolah bnyk bamper, aku pun bwk kete jauh2 dr lori tu, tngk blkg x de sape ke yg nak potong, p berderet je kete kat blkg....diorg ni tkt gak ke @ aku ni yg bwk kete tembil..he...he...

klu korang mcm ne?...ni aku nak nasihat ckit pd tauke2 kedai klu ye pun nak pasang papan tande pki ar lori yg besar ckit, cubelah prihatin ckit pd pemandu2 lain (terutama mcm aku..hukkkiii). ..ok tauke2...nasihat tuk ari ni...


KATA FIESYAH:
*entah kemana2 lori tu nak bwk papan tanda tu smpi simpang umah pun x smpi g destinasinye, ke sesat? p pe pun syukur smpi gak umah*