REMUK!!!!!

ptg smlm 13 Mei 2009 (Rabu) ujan lebat selebatnye...smpi kan air bleh msk dlm opis...cemas je...
time blk kul 5.30pm...mak oiiiiiii...jln abis sampah sarap merata2, pokok tumbang plak tu dekat NIOSH...

aku ni pun main bawak je kete x sedar yg minyak dah kehabisan (sedar pun tanda amaran dah kuar), so isi lah minyak kat seksyen 3 BBB, smpi je trafik light...nmpk org rmi, aku pikir gaduh ke? rupe2 accidentlah...teruk gak 2 kete tu, 1 teksi & kete vios merah...x leh ku bayangkan mcm ne diorg ni betembug...then aku pun sempat ar snap gmbr ni...


ni pun gmbr main ambik je bab lampu ijau dah menyala...x psl2 aku lak yg accident...so pd pemandu di luar sane...berhati2 lah semasa memandu, ikutilah arahan & had yg telah ditetapkan..sekian terima kasih....he..he...



KATA FIESYAH:
*kadang tu kite ni dah cukup berhati2 p ade gak yg langar dr belakang...mcm mane tu?*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Khamis, 14 Mei 2009

REMUK!!!!!

Dicatat oleh FIESYAH di 12:46 PTG
ptg smlm 13 Mei 2009 (Rabu) ujan lebat selebatnye...smpi kan air bleh msk dlm opis...cemas je...
time blk kul 5.30pm...mak oiiiiiii...jln abis sampah sarap merata2, pokok tumbang plak tu dekat NIOSH...

aku ni pun main bawak je kete x sedar yg minyak dah kehabisan (sedar pun tanda amaran dah kuar), so isi lah minyak kat seksyen 3 BBB, smpi je trafik light...nmpk org rmi, aku pikir gaduh ke? rupe2 accidentlah...teruk gak 2 kete tu, 1 teksi & kete vios merah...x leh ku bayangkan mcm ne diorg ni betembug...then aku pun sempat ar snap gmbr ni...


ni pun gmbr main ambik je bab lampu ijau dah menyala...x psl2 aku lak yg accident...so pd pemandu di luar sane...berhati2 lah semasa memandu, ikutilah arahan & had yg telah ditetapkan..sekian terima kasih....he..he...



KATA FIESYAH:
*kadang tu kite ni dah cukup berhati2 p ade gak yg langar dr belakang...mcm mane tu?*