AMER SYAH

Assalammualaikum.....
nama saye AMER SYAH.....
umur saye 1 tahun lebih...p lebih tu x tau bape? he...he..
hensem x amer...
ni mama ateh yg ambik gambar amer...
benarnye amer dah 3 ari duduk umah opah bab ayah amer g outasion kat sabah...mak amer g kursus kat Polapol...
huk!huk!huk!...cian amer kan..
nasib ramai yg prihatin ngan amer...lg2 opah..
time kasih opah bab jage amer...he..he..
ni amer nak tjuk gambar amer yg hensem2 lg kiut....

masa ni amer baru 44 ari...pas mak amer merdeka (abis pantang) amer di jage oleh opah x jauh pun dpn umah je...jln kaki pun bleh...he...he...comel x amer...

ni mase amer 3bln...nmpk x kat sebelah amer tu...he..he...tu papa ateh....amer suke sngt main nagn die...bnyk g gmbr amer ader...smlm 1 ari ambik gambar ngan mama ateh...tido pun ngan mama ateh & papa ateh...












mcm ne pandai x amer posing...

puk amai2...belalang kupu2...

selamat pagi sume....comotnye muke mama ateh...he..he...
KATA FIESYAH:
*ni sebenarnye anak jiran yg dijage mak mertuaku...kami digelar papa&mama ateh...rase dah selesa dan mesra ngan amer ni ialah dijaga selepas 44 ari smpi lah skrg...& mungkin jadi sedih bg ku skrg bile amer akan berpindah mengikut ayah&mak nye pindah ke kedah @ ipoh...*










  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Sabtu, 9 Mei 2009

AMER SYAH

Dicatat oleh FIESYAH di 11:28 PG
Assalammualaikum.....
nama saye AMER SYAH.....
umur saye 1 tahun lebih...p lebih tu x tau bape? he...he..
hensem x amer...
ni mama ateh yg ambik gambar amer...
benarnye amer dah 3 ari duduk umah opah bab ayah amer g outasion kat sabah...mak amer g kursus kat Polapol...
huk!huk!huk!...cian amer kan..
nasib ramai yg prihatin ngan amer...lg2 opah..
time kasih opah bab jage amer...he..he..
ni amer nak tjuk gambar amer yg hensem2 lg kiut....

masa ni amer baru 44 ari...pas mak amer merdeka (abis pantang) amer di jage oleh opah x jauh pun dpn umah je...jln kaki pun bleh...he...he...comel x amer...

ni mase amer 3bln...nmpk x kat sebelah amer tu...he..he...tu papa ateh....amer suke sngt main nagn die...bnyk g gmbr amer ader...smlm 1 ari ambik gambar ngan mama ateh...tido pun ngan mama ateh & papa ateh...












mcm ne pandai x amer posing...

puk amai2...belalang kupu2...

selamat pagi sume....comotnye muke mama ateh...he..he...
KATA FIESYAH:
*ni sebenarnye anak jiran yg dijage mak mertuaku...kami digelar papa&mama ateh...rase dah selesa dan mesra ngan amer ni ialah dijaga selepas 44 ari smpi lah skrg...& mungkin jadi sedih bg ku skrg bile amer akan berpindah mengikut ayah&mak nye pindah ke kedah @ ipoh...*