TOLOOOOOOOOOOOONGGGGGG!!!!

Pe yg saspent sngt ni minta tolong ngan korang....
Nilah nak cite pada korang yg aku ngan hubby & beberape org terperangkap dlm lif 10 minit...
Mase ni dkt Exra, Mines, Balakong...cadangnye nak tngk wayang ngan hubby ari sabtu tu...
abis mcm tu je...
Mase msk lif tu ok je..p tibe2 lif x gerak2 & dgn lajunye lif tu turun menjunam ke bawah (1 tingkat rasenye) jantung ni mcm nak terhenti je...dah lah ade baby dlm tu...kami pun tekan btg kecemasan minta bantuan segera....10minit br smpi, panasnye dlm tu, yg aku cian baby tu ar dah nangis, hubby aku tengk cool je (dlm ati x tau lah)....
Bile pintu terbuke baru lah rase lega, p yg x tahan kene panjat ar lif tu....nasib ar muat2 leh kuar...Alhamdulilah....
Ni lah abg mekanik yg selamatkan kami
"TIME KASIH ADE HARI TOLONG LAGI"

*cube ar korang bayangkan mcm ne syah panjat ngan bdn mcm ni...he!he!*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Isnin, 4 Mei 2009

TOLOOOOOOOOOOOONGGGGGG!!!!

Dicatat oleh FIESYAH di 9:47 PTG
Pe yg saspent sngt ni minta tolong ngan korang....
Nilah nak cite pada korang yg aku ngan hubby & beberape org terperangkap dlm lif 10 minit...
Mase ni dkt Exra, Mines, Balakong...cadangnye nak tngk wayang ngan hubby ari sabtu tu...
abis mcm tu je...
Mase msk lif tu ok je..p tibe2 lif x gerak2 & dgn lajunye lif tu turun menjunam ke bawah (1 tingkat rasenye) jantung ni mcm nak terhenti je...dah lah ade baby dlm tu...kami pun tekan btg kecemasan minta bantuan segera....10minit br smpi, panasnye dlm tu, yg aku cian baby tu ar dah nangis, hubby aku tengk cool je (dlm ati x tau lah)....
Bile pintu terbuke baru lah rase lega, p yg x tahan kene panjat ar lif tu....nasib ar muat2 leh kuar...Alhamdulilah....
Ni lah abg mekanik yg selamatkan kami
"TIME KASIH ADE HARI TOLONG LAGI"

*cube ar korang bayangkan mcm ne syah panjat ngan bdn mcm ni...he!he!*