GIGI + KLINIK GIGI


gigi aku sakit pas lunch pe sal tibe2 je sakit, x penah2 mcm ni...aduiiiiiiiii...minum air sejuk eeeeeeeeeeeee......gilunyeeeeeeeee....kenapa lah ni dah lame x sakit gigi...time mlm aduuuuuiiiiiiii...x leh tidoooooo........geram sngt g dapur cari ubat tahan sakit telan smpi 2 biji sakit punye psl..........

pagi2
nasib dah g tau member opis x dtg pagi cian die duk opis sorg2 yg lain de keje luar...
kul 10am g lah klinik...

smpi je atas kaunter kosong benggang je...



'ting! tong! saye dtg nak daftar de org x....klu x saye blah....'


pas daftar...pe yg lmbt pun aku x tau, org bkn nye ade...pe lah lg doktor tu wat kat dlm, dgr mcm bunyi radio kuat gile...dokor tu pekak kut x dgr patient dtg...wat panas je...dah lah tgh sakit, doktor wat selamber je....beggang aku....


lmbt sngt doktor ni aku snap dl gmbr...he..he..tngk ar pipi ku yg gebu....sakitoooooooooiiiiiii...





dlm 5 minit aku msk....

wahhhhhhhhhhh!!!!

doktor kate gigi x leh diselamatkan bab dah mkn gigi sebelah...huk!huk!..pe nk buat doktor bg 2 cadangan 1 cabut, 1 mati urat...mula2 aku nak mati urat bab sayang gigi ni p sekali cucuk rm400..gileeeeeeee! mane nak cari duit time tgh bln ni....dah lah kene 2 kali nak cucuk...so aku pun wat pilihan sendiri cabut jelah.....haiiiiiiiii...time nak tunggu gigi ni kebas aku bayang kan mesti dah x cantikkkkkkkkk.....wahhhhhhhh!wahhhhhhhhhh!....mcm2 aku pikir2....rasenye ni lah petama kali pas abis sekolah rendah aku cabut gigi...sayang yeeeee...mude2 mcm ni dah roggak...he..he...



pas sejam baru siap....lame gak ek....isshhh!ishhh!....bayar2 kenelah rm85, skali ngan ubat tahn sakit ngan antibiotik... nasib ingat ambik resit...leh klim...klu x bengkok aku....





KATA FIESYAH:

*hargailah gigi anda sebelum ianya diselubungi misteri..he...he...*












  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Jumaat, 15 Mei 2009

GIGI + KLINIK GIGI

Dicatat oleh FIESYAH di 7:29 PTG

gigi aku sakit pas lunch pe sal tibe2 je sakit, x penah2 mcm ni...aduiiiiiiiii...minum air sejuk eeeeeeeeeeeee......gilunyeeeeeeeee....kenapa lah ni dah lame x sakit gigi...time mlm aduuuuuiiiiiiii...x leh tidoooooo........geram sngt g dapur cari ubat tahan sakit telan smpi 2 biji sakit punye psl..........

pagi2
nasib dah g tau member opis x dtg pagi cian die duk opis sorg2 yg lain de keje luar...
kul 10am g lah klinik...

smpi je atas kaunter kosong benggang je...



'ting! tong! saye dtg nak daftar de org x....klu x saye blah....'


pas daftar...pe yg lmbt pun aku x tau, org bkn nye ade...pe lah lg doktor tu wat kat dlm, dgr mcm bunyi radio kuat gile...dokor tu pekak kut x dgr patient dtg...wat panas je...dah lah tgh sakit, doktor wat selamber je....beggang aku....


lmbt sngt doktor ni aku snap dl gmbr...he..he..tngk ar pipi ku yg gebu....sakitoooooooooiiiiiii...





dlm 5 minit aku msk....

wahhhhhhhhhhh!!!!

doktor kate gigi x leh diselamatkan bab dah mkn gigi sebelah...huk!huk!..pe nk buat doktor bg 2 cadangan 1 cabut, 1 mati urat...mula2 aku nak mati urat bab sayang gigi ni p sekali cucuk rm400..gileeeeeeee! mane nak cari duit time tgh bln ni....dah lah kene 2 kali nak cucuk...so aku pun wat pilihan sendiri cabut jelah.....haiiiiiiiii...time nak tunggu gigi ni kebas aku bayang kan mesti dah x cantikkkkkkkkk.....wahhhhhhhh!wahhhhhhhhhh!....mcm2 aku pikir2....rasenye ni lah petama kali pas abis sekolah rendah aku cabut gigi...sayang yeeeee...mude2 mcm ni dah roggak...he..he...



pas sejam baru siap....lame gak ek....isshhh!ishhh!....bayar2 kenelah rm85, skali ngan ubat tahn sakit ngan antibiotik... nasib ingat ambik resit...leh klim...klu x bengkok aku....





KATA FIESYAH:

*hargailah gigi anda sebelum ianya diselubungi misteri..he...he...*