DITINGGALKAN LAGI

Kempen Kibar Jalur Gemilang
Sempena Kemerdekaan Malaysia
ke 52
Kempen Kibar Jalur Gemilang




waaaaahhhhhhhhhhh...huuuu..huuuuu....bleh x aku tumpang nangis disisi korang....wahhhhkkahhh...huuuuu..huuu
poyossss betul lah aku ni...

sedih pulak aku rase mlm ni bile dari ptg hubby fon kate kene g kursus lagi & tido kat sane...
wahhhhhhhhhhh...asyik2 g kursus x sampai pun 2 bln blk dr Pulapes dah g kursus x sok ar mcm ni...asyik2 kene tinggal je....
ape dah fikirkan yg positif utk meningkatkan kualiti & kuantiti hidup kite ye x...he..he..sory ar korang wat korang naik yampah lak ngan aku ni plak ye...

benarnye tempat kursus hubby pun bkn nye jauh saje je nak layan hati yg dah terlampau poyos ni..he..he...kursus pun dekat je kat bangi, TERATAK HIJJAZ...aku pun baru tau de tempat ni walaupun duk2 area ctu...p x tau mcm ne ni...itulah die asyik pikir tempat org je kan tempat sendiri x ambik kesah...contohye org mcm aku ni lah...he..he..

nilah buktinye hubby kene g kursus selame 2 hari dari 19 hingga 20 ogos 2009...

siap diline namenye...

cukup ar 1 beg bawak...utk 2 hari 1 mlm...









KATE FIESYAH:
*aku pun hari khamis ni de kursus kat Kolej Keris Mas*






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Rabu, 19 Ogos 2009

DITINGGALKAN LAGI

Dicatat oleh FIESYAH di 12:18 PG
Kempen Kibar Jalur Gemilang
Sempena Kemerdekaan Malaysia
ke 52
Kempen Kibar Jalur Gemilang




waaaaahhhhhhhhhhh...huuuu..huuuuu....bleh x aku tumpang nangis disisi korang....wahhhhkkahhh...huuuuu..huuu
poyossss betul lah aku ni...

sedih pulak aku rase mlm ni bile dari ptg hubby fon kate kene g kursus lagi & tido kat sane...
wahhhhhhhhhhh...asyik2 g kursus x sampai pun 2 bln blk dr Pulapes dah g kursus x sok ar mcm ni...asyik2 kene tinggal je....
ape dah fikirkan yg positif utk meningkatkan kualiti & kuantiti hidup kite ye x...he..he..sory ar korang wat korang naik yampah lak ngan aku ni plak ye...

benarnye tempat kursus hubby pun bkn nye jauh saje je nak layan hati yg dah terlampau poyos ni..he..he...kursus pun dekat je kat bangi, TERATAK HIJJAZ...aku pun baru tau de tempat ni walaupun duk2 area ctu...p x tau mcm ne ni...itulah die asyik pikir tempat org je kan tempat sendiri x ambik kesah...contohye org mcm aku ni lah...he..he..

nilah buktinye hubby kene g kursus selame 2 hari dari 19 hingga 20 ogos 2009...

siap diline namenye...

cukup ar 1 beg bawak...utk 2 hari 1 mlm...









KATE FIESYAH:
*aku pun hari khamis ni de kursus kat Kolej Keris Mas*