NAK BELI KE?

Kempen Kibar Jalur Gemilang
Sempena Kemerdekaan Malaysia
ke 52

Kempen Kibar Jalur Gemilang






ade muke2 nak beli ke? he..he..berckp pasl nak beli moto ni dah lame...cume pulus je x berape cukup...hubby pun pas ni nak g keje naik moto sebab hubby dah tukar pos bhg trafic...so jumaat lepas aku pun teman ar hubby g usar2 moto kat area sg. chua...


ade yg bekenan ke?
tungguuuuuuu....





KATE FIESYAH:
*naik moto ni jimat ckit...save duit tabung...nak dekat raye ni bajet2 lah ye...*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Isnin, 17 Ogos 2009

NAK BELI KE?

Dicatat oleh FIESYAH di 1:24 PTG
Kempen Kibar Jalur Gemilang
Sempena Kemerdekaan Malaysia
ke 52

Kempen Kibar Jalur Gemilang






ade muke2 nak beli ke? he..he..berckp pasl nak beli moto ni dah lame...cume pulus je x berape cukup...hubby pun pas ni nak g keje naik moto sebab hubby dah tukar pos bhg trafic...so jumaat lepas aku pun teman ar hubby g usar2 moto kat area sg. chua...


ade yg bekenan ke?
tungguuuuuuu....





KATE FIESYAH:
*naik moto ni jimat ckit...save duit tabung...nak dekat raye ni bajet2 lah ye...*