OPERASI MENCARI KEK

Kempen Kibar Jalur Gemilang
Sempena Kemerdekaan Malaysi
a
ke 52
Kempen Kibar Jalur Gemilang




weekend...ahad 16 Ogos 2009
jln2 mencari kek utk 2 org yg tersayang...ialah bln ini kan dlm family aku sambut sekali 2 org...
mama & adik aimu...so, tengah2 bln ni mane lah de bajet banyak so wat lah sekali gus je...
bedua lah tiup lilin ye...x lah membazir ye x?...

operasi pertame kami & memang dlm kepala otak ni dari ari sabtu mencari kek kat Fasa 4tambahan, bandar baru bangi...lagi pun dekat ngan restoran nak beli lah makanan ckit2...
kek kat kedai ni pun sedap2 jugak ar...terase aroma & kemanisannye...


pilih mane yang berkenan...hubby serahkan saje kat aku nak yg mane...die yg bayor...
aku pun pilih macam kek beday sendiri he..he...


mane satu pilihan aku?

writing...




KATE FIESYAH:
*pas ni besday hubby nak bagi ape ek... dah lah dlm bln pose...tolong bleh?*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Rabu, 19 Ogos 2009

OPERASI MENCARI KEK

Dicatat oleh FIESYAH di 1:05 PTG
Kempen Kibar Jalur Gemilang
Sempena Kemerdekaan Malaysi
a
ke 52
Kempen Kibar Jalur Gemilang




weekend...ahad 16 Ogos 2009
jln2 mencari kek utk 2 org yg tersayang...ialah bln ini kan dlm family aku sambut sekali 2 org...
mama & adik aimu...so, tengah2 bln ni mane lah de bajet banyak so wat lah sekali gus je...
bedua lah tiup lilin ye...x lah membazir ye x?...

operasi pertame kami & memang dlm kepala otak ni dari ari sabtu mencari kek kat Fasa 4tambahan, bandar baru bangi...lagi pun dekat ngan restoran nak beli lah makanan ckit2...
kek kat kedai ni pun sedap2 jugak ar...terase aroma & kemanisannye...


pilih mane yang berkenan...hubby serahkan saje kat aku nak yg mane...die yg bayor...
aku pun pilih macam kek beday sendiri he..he...


mane satu pilihan aku?

writing...




KATE FIESYAH:
*pas ni besday hubby nak bagi ape ek... dah lah dlm bln pose...tolong bleh?*