TAHNIAH MBPJ

ari tu aku de ceritakan pasal hubby ade pertandingan kawad kaki (31 Julai 2009) di stadium dekat PJ kan!...dengan hati suke yg teramat aku nak ucapkan tahniah pade sume penguatkuasa MBPJ sebab johan dlm pertandingan tersebut antaranye
PIALA DATO' MENTERI BESAR SELANGOR...
walaupun aku x pegi waktu tu sebab x chat & beberape antara diorg tu baru je balik dari latihan di PULAPES semangat yg diorg berikan memang hebat antaranye hubby...cian hubby abis je kat PULAPES kene lanyak g kat tempat keje demi MBPJ...tu klu x dpt cemerlang x tau lah
(ade rezeki ade lah ye sayang)...


smart betul hubby pki baju operasi ni...suami sape...





*hubby smpi umah kul 4.00am...aku lene je tido bab mkn ubat, bangun je ade 2 miss call...he..he...aku ingat hubby x dpt masuk umah rupenye nak infrom baru nak balik*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Selasa, 4 Ogos 2009

TAHNIAH MBPJ

Dicatat oleh FIESYAH di 11:22 PG
ari tu aku de ceritakan pasal hubby ade pertandingan kawad kaki (31 Julai 2009) di stadium dekat PJ kan!...dengan hati suke yg teramat aku nak ucapkan tahniah pade sume penguatkuasa MBPJ sebab johan dlm pertandingan tersebut antaranye
PIALA DATO' MENTERI BESAR SELANGOR...
walaupun aku x pegi waktu tu sebab x chat & beberape antara diorg tu baru je balik dari latihan di PULAPES semangat yg diorg berikan memang hebat antaranye hubby...cian hubby abis je kat PULAPES kene lanyak g kat tempat keje demi MBPJ...tu klu x dpt cemerlang x tau lah
(ade rezeki ade lah ye sayang)...


smart betul hubby pki baju operasi ni...suami sape...





*hubby smpi umah kul 4.00am...aku lene je tido bab mkn ubat, bangun je ade 2 miss call...he..he...aku ingat hubby x dpt masuk umah rupenye nak infrom baru nak balik*