INI YANG SEMPAT





Kempen Kibar Jalur Gemilang
Sempena Kemerdekaan Malaysia

ke 52
Kempen Kibar Jalur Gemilang



pegi family day weekend lepas hilang tension sikit hiruk pikok suasana bz yg makin terlampau kat pejabat begitu jugak keadaan negara skrg mengenai selsema babi (H1N1)...risau jugak skrg ni betambah2 org yg kene H1N1 ni di Malaysia makin risau ditahap kronik...aku pun kene pikir diri sendiri gak smpi skrg batuk x ilang2...ubat batuk dah abis dah aku tegok...ishhhhkkkk...arap2 x de pape lah ek!

minggu lepas hubby cuti seminggu lepas 3 bln di pulapes...blk je pulapes kene lanyak g kat pejabat...seminggu tu aku ambik ar cuti 2 ari menemankan hubby ke sane kemari...& weekend ke Hotel Impian Morib, Banting...ilang gak boring hubby asyik duk umah je..he..he..ini jelah yg sempat kami bejalan time cuti2...

Hotel Impian Morib

pemandangan luar bilik beradu kami utk 2 hari 1 malam

pemandangan dari bilik hotel

hubby yg makin kurus

smileeeee...aku yg makin lawo (de gak yg muntah darah ni) he..he.. & gebu kebeno...ho!ho!

sweeet couple...doakan kebahgian kami...








KATE FIESYAH:
*bile lah H1N1 ni akan berakhir, puase nak dtg & raye nak dekat...marilah kite berdoa supaye kite sume dijauhi penyakit yg tidak diingini ini...baju raye dah tempah?*




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Khamis, 13 Ogos 2009

INI YANG SEMPAT

Dicatat oleh FIESYAH di 12:45 PTG




Kempen Kibar Jalur Gemilang
Sempena Kemerdekaan Malaysia

ke 52
Kempen Kibar Jalur Gemilang



pegi family day weekend lepas hilang tension sikit hiruk pikok suasana bz yg makin terlampau kat pejabat begitu jugak keadaan negara skrg mengenai selsema babi (H1N1)...risau jugak skrg ni betambah2 org yg kene H1N1 ni di Malaysia makin risau ditahap kronik...aku pun kene pikir diri sendiri gak smpi skrg batuk x ilang2...ubat batuk dah abis dah aku tegok...ishhhhkkkk...arap2 x de pape lah ek!

minggu lepas hubby cuti seminggu lepas 3 bln di pulapes...blk je pulapes kene lanyak g kat pejabat...seminggu tu aku ambik ar cuti 2 ari menemankan hubby ke sane kemari...& weekend ke Hotel Impian Morib, Banting...ilang gak boring hubby asyik duk umah je..he..he..ini jelah yg sempat kami bejalan time cuti2...

Hotel Impian Morib

pemandangan luar bilik beradu kami utk 2 hari 1 malam

pemandangan dari bilik hotel

hubby yg makin kurus

smileeeee...aku yg makin lawo (de gak yg muntah darah ni) he..he.. & gebu kebeno...ho!ho!

sweeet couple...doakan kebahgian kami...








KATE FIESYAH:
*bile lah H1N1 ni akan berakhir, puase nak dtg & raye nak dekat...marilah kite berdoa supaye kite sume dijauhi penyakit yg tidak diingini ini...baju raye dah tempah?*