:- cerita sabtu lepas -:

boring sungguh lah aku ni, orang lain cbuk pi cni pi sane untuk persiapan raye aku ngan sebahagian kakitangan JPPel yg lain terpaksa lak g bengkel selama 2 hari 13 September & 14 September 2009...nasib lah x jauh cume di Metro Inn, Kajang...he..he...x sampai 15 minit pun dari umah aku...tu yg sok tu...

Ari petame kat bengkel bkn main gantuk g aku kat dlm bilik yg berhawa dingin...sape lah suh buat time2 puase ni..dah lah x leh nak mkn, hu..hu...
sabor2 mau lah aku terlelap 2 minit...segar ckit...he..he...

korang mesti nak tau kan bengkel ape yg aku kene & terpakse pergi
(mcm x ikhlas je)...he...he...

Bengkel Kesedaran ISO 9001:2008 Dan Semakan Dokumen JPPel

Penerangan ISO 9001:2008 Oleh
Encik Bakri Jali
dari
Jabatan Perkhidmatan Kualiti SIRIM Berhad


snap gambo sorang2...(time ni rehat...)


sebahagian dari mereka yg lain suke dok belakang...mcm aku..he..he...


ni plak kak wan...& kak ina (s/u pade ketua unit kebajikan)...lawo kan diorg ni suke melaram...i like...

ni kak pauziah ngan aku...ari sabtu lepas tu ari jadi kak gee...
so aku ucapkan
SELAMAT HARI LAHIR KE- 48TAHUN
SEMOGA PANJANG UMUR MURAH REZEKI
AMIN....





KATE FIESYAH:
*hari ke dua aku x pergi menghadiri bengkel sebab-sebab yg tidak mengizinkan & keadaan yg darurat...hu!hu!...*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Rabu, 16 September 2009

:- cerita sabtu lepas -:

Dicatat oleh FIESYAH di 10:33 PG
boring sungguh lah aku ni, orang lain cbuk pi cni pi sane untuk persiapan raye aku ngan sebahagian kakitangan JPPel yg lain terpaksa lak g bengkel selama 2 hari 13 September & 14 September 2009...nasib lah x jauh cume di Metro Inn, Kajang...he..he...x sampai 15 minit pun dari umah aku...tu yg sok tu...

Ari petame kat bengkel bkn main gantuk g aku kat dlm bilik yg berhawa dingin...sape lah suh buat time2 puase ni..dah lah x leh nak mkn, hu..hu...
sabor2 mau lah aku terlelap 2 minit...segar ckit...he..he...

korang mesti nak tau kan bengkel ape yg aku kene & terpakse pergi
(mcm x ikhlas je)...he...he...

Bengkel Kesedaran ISO 9001:2008 Dan Semakan Dokumen JPPel

Penerangan ISO 9001:2008 Oleh
Encik Bakri Jali
dari
Jabatan Perkhidmatan Kualiti SIRIM Berhad


snap gambo sorang2...(time ni rehat...)


sebahagian dari mereka yg lain suke dok belakang...mcm aku..he..he...


ni plak kak wan...& kak ina (s/u pade ketua unit kebajikan)...lawo kan diorg ni suke melaram...i like...

ni kak pauziah ngan aku...ari sabtu lepas tu ari jadi kak gee...
so aku ucapkan
SELAMAT HARI LAHIR KE- 48TAHUN
SEMOGA PANJANG UMUR MURAH REZEKI
AMIN....





KATE FIESYAH:
*hari ke dua aku x pergi menghadiri bengkel sebab-sebab yg tidak mengizinkan & keadaan yg darurat...hu!hu!...*