:- raya pertama (PART I) -:

SELAMAT HARI RAYA DARI KAMI BER2

tahun ni raye kedua kami beraye sebagai suami isteri...
seperti tahun lepas, mlm raye memang dah blk ke kampung halaman...he..he...ke umah aku le...jauh lah sangat 15 minit je...hooo...hoooo...memandangkan kami ni org2 sungai...sorg sg.chua & sorg sg.kantan...dlm 1 ari dpt kami beraye kedua2 umah...macam mane dah jodoh...

seperti korang2 jugak selepas diorg blk smbyg raye, kami semua bermaaf2an...memohon seribu keampunan....selepas itu menjamah makanan yg dihidang...yummyyy...

inilah family aku kecik aje cume kami 5 beranak...ape pun kami happy....

sebelum kami kunjung mengunjung rumah saudara mare, kami menziarahi ke kubur arwah abah di Kampung Sungai Ramal Dalam...biasenye raye petame kami akan raye di rumah atok saudare aku (atok mok) satu2nye adik nenek lelaki yg ade...


inilah atok & nenek aku...serta pakcik & makcik mude...

sebahagian dari kami sekeluarga sebelah arwah abah...






KATE FIESYAH:
*selamat kembali bertugas pade semua*




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Isnin, 28 September 2009

:- raya pertama (PART I) -:

Dicatat oleh FIESYAH di 1:08 PG
SELAMAT HARI RAYA DARI KAMI BER2

tahun ni raye kedua kami beraye sebagai suami isteri...
seperti tahun lepas, mlm raye memang dah blk ke kampung halaman...he..he...ke umah aku le...jauh lah sangat 15 minit je...hooo...hoooo...memandangkan kami ni org2 sungai...sorg sg.chua & sorg sg.kantan...dlm 1 ari dpt kami beraye kedua2 umah...macam mane dah jodoh...

seperti korang2 jugak selepas diorg blk smbyg raye, kami semua bermaaf2an...memohon seribu keampunan....selepas itu menjamah makanan yg dihidang...yummyyy...

inilah family aku kecik aje cume kami 5 beranak...ape pun kami happy....

sebelum kami kunjung mengunjung rumah saudara mare, kami menziarahi ke kubur arwah abah di Kampung Sungai Ramal Dalam...biasenye raye petame kami akan raye di rumah atok saudare aku (atok mok) satu2nye adik nenek lelaki yg ade...


inilah atok & nenek aku...serta pakcik & makcik mude...

sebahagian dari kami sekeluarga sebelah arwah abah...






KATE FIESYAH:
*selamat kembali bertugas pade semua*