:- shopping raye -:

sebelah mlm lak (13 September 2009, Sabtu)
lepas berbuke terus je g shopping raye..last2 minit
cari baju ..pilih ape yg ade je...memang dari awal nak beli baju raye kat gene martino...sebab kat ctu pilihan bajunye pun ok...lawo2 gak...tapi aku g ni kat pasaraye Giant, Prima Saujana saje..x delah nak g tempat lain dah maleh...
1 tempat cukup...
mane tau tahun depan ade rezeki raye bertige lak ke kan....he..he..insyallah...baru meriah ckit ye x...


ni je yg kami rembat... be2 lagi pun...
raye nanti lah ye tunjuk bajunye...






KATE FIESYAH:
*sume dah settel, cat umah dah, kiuh raye dah, duit raye dah, langsir dah, cume tunggu hari yg dinanti saje...ye..ye...nak raye...x sabo rasenye nak raye umah sendiri tahun ni...huuuu...*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Rabu, 16 September 2009

:- shopping raye -:

Dicatat oleh FIESYAH di 1:22 PTG
sebelah mlm lak (13 September 2009, Sabtu)
lepas berbuke terus je g shopping raye..last2 minit
cari baju ..pilih ape yg ade je...memang dari awal nak beli baju raye kat gene martino...sebab kat ctu pilihan bajunye pun ok...lawo2 gak...tapi aku g ni kat pasaraye Giant, Prima Saujana saje..x delah nak g tempat lain dah maleh...
1 tempat cukup...
mane tau tahun depan ade rezeki raye bertige lak ke kan....he..he..insyallah...baru meriah ckit ye x...


ni je yg kami rembat... be2 lagi pun...
raye nanti lah ye tunjuk bajunye...






KATE FIESYAH:
*sume dah settel, cat umah dah, kiuh raye dah, duit raye dah, langsir dah, cume tunggu hari yg dinanti saje...ye..ye...nak raye...x sabo rasenye nak raye umah sendiri tahun ni...huuuu...*