Tayang Gambar Lagi (3 Syawal)

hari raye ke-3 aku x kemana-mana pun duduk umah, boring dah sangat2 fon mama mane tau nak kemana-mane ke, x ade jugak, ok lah...dlm tengahari anak buah hubby fon si Kamelia katenye ade kat umah mak (mak mertua), so g lah umah mak, duk sane sampai mkn tengahari sekali besame...si Kamelia ini baru blk beraye ke Kajang, sblm tu beraye sebelah mamanye di Muar, Johor...

tibe mlm, sume ade kecuali, biras (no.1 )& anak2nye & family abg.chik (abg iparku no.2) bapak ajak begambo, balik umah tukar baju, pakai baju raye, bukan main sakan aku gosok baju mlm2 tu semate2 nak begambo...he..he...baru ade feel nak begambo ye x...

keluarga besar hubby (ini baru sebahagian)

family hubby terdiri daripada 9 org termasuk mak & bapak
hubby anak ke 5 dari 7 beradik... 5lelaki & 2perempuan

mari aku perkenalkan


ini otainye...he..he...mak & bapak


adik beradik hubby kesemua kecuali no. 2 yg mase ni masih di kampung isterinye di Terengganu & no.3 telah kembali keramatullah (al-fatihah)

sah2 korang mesti nak tau kan adik beradik hubby ni lebih teperinci...


ini yg sulong

cian abg ipar aku ni raye sorang2, isteri & anaknye raye ke kampung, tinggallah die & anaknye si ika....tergelak kitaorg nak panggil begambar lawok sekejap cian si duda ni...he..he..


ini family abg iparku no.4 bersame-same isterinye & anak2...si kecik pompuan tu Kamelia


ini aku & hubby...hot couple gitu...he..he...


ini plak kakak & adik iparku yg bongsu...


anak2 buah aku, ini baru 3 org...kesemua anak buah aku ade 11org...huuuuuu...ramai tu...bile lah nak tambah lagi ye..he..he..

ekkk....si tomey, ini anak buah aku yg paling kecik takat ini lah...namanye Dhani (6bln)...
comey x?

ok lah, banyak lak aku tepek gambo...mau benarnye sume gambo nak letak takut x muat forum lak...he..he..





KATE FIESYAH:
*mlm tadi aku beraye ke umah abg ipar ku no.2, die buat mkn2 ckit utk adik beradik, kenyang perut x yah masak...wakhaahaaa...*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Rabu, 30 September 2009

Tayang Gambar Lagi (3 Syawal)

Dicatat oleh FIESYAH di 9:12 PG
hari raye ke-3 aku x kemana-mana pun duduk umah, boring dah sangat2 fon mama mane tau nak kemana-mane ke, x ade jugak, ok lah...dlm tengahari anak buah hubby fon si Kamelia katenye ade kat umah mak (mak mertua), so g lah umah mak, duk sane sampai mkn tengahari sekali besame...si Kamelia ini baru blk beraye ke Kajang, sblm tu beraye sebelah mamanye di Muar, Johor...

tibe mlm, sume ade kecuali, biras (no.1 )& anak2nye & family abg.chik (abg iparku no.2) bapak ajak begambo, balik umah tukar baju, pakai baju raye, bukan main sakan aku gosok baju mlm2 tu semate2 nak begambo...he..he...baru ade feel nak begambo ye x...

keluarga besar hubby (ini baru sebahagian)

family hubby terdiri daripada 9 org termasuk mak & bapak
hubby anak ke 5 dari 7 beradik... 5lelaki & 2perempuan

mari aku perkenalkan


ini otainye...he..he...mak & bapak


adik beradik hubby kesemua kecuali no. 2 yg mase ni masih di kampung isterinye di Terengganu & no.3 telah kembali keramatullah (al-fatihah)

sah2 korang mesti nak tau kan adik beradik hubby ni lebih teperinci...


ini yg sulong

cian abg ipar aku ni raye sorang2, isteri & anaknye raye ke kampung, tinggallah die & anaknye si ika....tergelak kitaorg nak panggil begambar lawok sekejap cian si duda ni...he..he..


ini family abg iparku no.4 bersame-same isterinye & anak2...si kecik pompuan tu Kamelia


ini aku & hubby...hot couple gitu...he..he...


ini plak kakak & adik iparku yg bongsu...


anak2 buah aku, ini baru 3 org...kesemua anak buah aku ade 11org...huuuuuu...ramai tu...bile lah nak tambah lagi ye..he..he..

ekkk....si tomey, ini anak buah aku yg paling kecik takat ini lah...namanye Dhani (6bln)...
comey x?

ok lah, banyak lak aku tepek gambo...mau benarnye sume gambo nak letak takut x muat forum lak...he..he..





KATE FIESYAH:
*mlm tadi aku beraye ke umah abg ipar ku no.2, die buat mkn2 ckit utk adik beradik, kenyang perut x yah masak...wakhaahaaa...*