Lepas Gian Lah Tu

hu..hu...tajuk aku maut gitu...
bkn lepas gian ape...hubby aku inilah mase time puase ari tu biaselah budak2 main mercun, berdentum dentam sane sini, ialah umah aku depan padang x leh nak lari kemana2, mau tido pun terkejut2 kitaorg dibuatnye...sabor jelah budak2 ni...

dialog suami isteri:

hubby: kite wat dajal nak?
ayang : wat pe? (bengong ikut je)
hubby: abg nak wat repotlah?
ayang : report pe? (terpinga2)
hubby: report polis pasal budak main mercun...he..he...wakkhakkkhaaa...
ayang : aleh ayang tau benarnye?
hubby: ape?
ayang : benarnye abg nak main mercun kan! ckp je lah...he..he...
hubby: (mule cite) dulu abg main huhhhh!!! lagi kuat....
ayang : ye lah tu? abg jelous x dpt nak main mercun bab dah besor...Tongue Out 1
x baik ar yang, dulu abg main mercun diorg x kaco pun...
hubby: memang ar dulu diorg x lahir g mane nak report, pe dah...
ayang : (dlm ati...nak gak menang tu)....sabor je lah...


jadinye hajat hubby tertunai gak, bile si Kamelia bawakan mercun blk kajang (mane dpt dah)...tengok ar aksi2 yg sempat aku rakam...


siap tunduk g nak nyala api

tunjuk skill berani mati...

time ni aku dah lari masuk dlm umah takut pape jadi, mengucap2 aku...
sabor jelah, si Kamelia tu lagi suke ar pakciknye melayan...
pade adik2 diluar sane mohon jangan jadi begini jari tagan putus sape nak jawab, x beraye lah nanti...sekian nasihat hari ini...he..he...




KATE FIESYAH:
*sekarang ni mcm dah x seronok time puase2, dulu meriah ngan lampu liplapnye, pelite, budak2 main bunga api & mercun...sekarang nak nampak kemeriahan tu pun x de masuk kampung pun dah x mcm dulu...sunyi je*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Rabu, 30 September 2009

Lepas Gian Lah Tu

Dicatat oleh FIESYAH di 10:12 PG
hu..hu...tajuk aku maut gitu...
bkn lepas gian ape...hubby aku inilah mase time puase ari tu biaselah budak2 main mercun, berdentum dentam sane sini, ialah umah aku depan padang x leh nak lari kemana2, mau tido pun terkejut2 kitaorg dibuatnye...sabor jelah budak2 ni...

dialog suami isteri:

hubby: kite wat dajal nak?
ayang : wat pe? (bengong ikut je)
hubby: abg nak wat repotlah?
ayang : report pe? (terpinga2)
hubby: report polis pasal budak main mercun...he..he...wakkhakkkhaaa...
ayang : aleh ayang tau benarnye?
hubby: ape?
ayang : benarnye abg nak main mercun kan! ckp je lah...he..he...
hubby: (mule cite) dulu abg main huhhhh!!! lagi kuat....
ayang : ye lah tu? abg jelous x dpt nak main mercun bab dah besor...Tongue Out 1
x baik ar yang, dulu abg main mercun diorg x kaco pun...
hubby: memang ar dulu diorg x lahir g mane nak report, pe dah...
ayang : (dlm ati...nak gak menang tu)....sabor je lah...


jadinye hajat hubby tertunai gak, bile si Kamelia bawakan mercun blk kajang (mane dpt dah)...tengok ar aksi2 yg sempat aku rakam...


siap tunduk g nak nyala api

tunjuk skill berani mati...

time ni aku dah lari masuk dlm umah takut pape jadi, mengucap2 aku...
sabor jelah, si Kamelia tu lagi suke ar pakciknye melayan...
pade adik2 diluar sane mohon jangan jadi begini jari tagan putus sape nak jawab, x beraye lah nanti...sekian nasihat hari ini...he..he...




KATE FIESYAH:
*sekarang ni mcm dah x seronok time puase2, dulu meriah ngan lampu liplapnye, pelite, budak2 main bunga api & mercun...sekarang nak nampak kemeriahan tu pun x de masuk kampung pun dah x mcm dulu...sunyi je*