KUCING

banyaknye kucing, nak buat keje pun x senang...
geli gelemang tengkok aku ni hah! dibuatnye, merayap, bergesel je kat kaki aku ni...
tolonggggggg! tolonnnggg!!!!
ha!ha!ha! itu lah aku time jumpe kucing...bkn kucing takut kat aku, aku yg x tahan ngan kucing..makin takut lak aku ngan kucing...
korang mesti ckp.."apelah takut ngan kucing"...huuu!huuu!
korang bagi lah kat aku mau aku berlari berkejaran...he..he...
bkn pe...semenjak peristiwa lampau yg menyentuh jiwaku (poyos je)....aku ni penah kene gigit ngan kucing sampai lah ni jadi fobia dibuatnye...
dulu aku lah hantu yg mengusik kucing tapi skrg kucing2 tu yg naik hantu ngan aku...

biasenye umah kat kampung yg aku maleh nak pegi, bkn pe kucing banyak kalo masuk dapur...pechhhh! jangan ckp ar kucing2 tu...miow2..miow2...je lah...
mcm ni ke kalo aku nak wat keje...sane sini kucing...

(gambo ni ambik semase weekend yg lepas di kampung sg.ramal time berbuke puase...
ni hanye sebahagian yg berjaye memboloskan diri masuk ke dapur..hu!..hu!..hu!!!)






KATE FIESYAH:
*macam mane aku nak ilang rase geli & fobia aku ni hah!!!! terhadap kucing?* fening2 x settel g nak beli hadiah hubby*....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Rabu, 2 September 2009

KUCING

Dicatat oleh FIESYAH di 1:30 PTG
banyaknye kucing, nak buat keje pun x senang...
geli gelemang tengkok aku ni hah! dibuatnye, merayap, bergesel je kat kaki aku ni...
tolonggggggg! tolonnnggg!!!!
ha!ha!ha! itu lah aku time jumpe kucing...bkn kucing takut kat aku, aku yg x tahan ngan kucing..makin takut lak aku ngan kucing...
korang mesti ckp.."apelah takut ngan kucing"...huuu!huuu!
korang bagi lah kat aku mau aku berlari berkejaran...he..he...
bkn pe...semenjak peristiwa lampau yg menyentuh jiwaku (poyos je)....aku ni penah kene gigit ngan kucing sampai lah ni jadi fobia dibuatnye...
dulu aku lah hantu yg mengusik kucing tapi skrg kucing2 tu yg naik hantu ngan aku...

biasenye umah kat kampung yg aku maleh nak pegi, bkn pe kucing banyak kalo masuk dapur...pechhhh! jangan ckp ar kucing2 tu...miow2..miow2...je lah...
mcm ni ke kalo aku nak wat keje...sane sini kucing...

(gambo ni ambik semase weekend yg lepas di kampung sg.ramal time berbuke puase...
ni hanye sebahagian yg berjaye memboloskan diri masuk ke dapur..hu!..hu!..hu!!!)






KATE FIESYAH:
*macam mane aku nak ilang rase geli & fobia aku ni hah!!!! terhadap kucing?* fening2 x settel g nak beli hadiah hubby*....