HANYA SEKETIKA

biarpun seketika pertemuan ini tapi sungguh bererti bagi ku...x sanggup diri ku melepaskan mu tapi apekan daye kau pergi mengikut orang tua mu...& aku terpaksa melangkah kehadapan bersama2 insan yang aku cintai yang kini telah bergelar suamiku...maafkan aku terpakse meninggalkan mu & ku tahu kau akan bahgia disisi keluarga mu...aku mendoakan agar kau bahgia di samping orang tuamu...

biarpun seketika pertemuan ini... akan aku abadikan buat selamanya...raut wajahmu membuatkan ku terdegup kencang ingin memelukmu sepenuh erat...x ingin ku melepaskanmu...tapi hanya ini yang dapat megubat rinduku padamu...sekeping foto yang akan menjadi kenang2an bagiku tatkala aku merinduimu...INAS DHAMIRAH...






*tengok ar inas tu dah masam mencuke...lambat sangat hubby nak snap gambo penat senyum lame2...he..he..kenalkan sume anak sape ni...x mau mare ye ibu & babah inas...anak u all memang cute banget...nape x nampak muke macam aku pun...he..he...*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Rabu, 29 Julai 2009

HANYA SEKETIKA

Dicatat oleh FIESYAH di 12:43 PG
biarpun seketika pertemuan ini tapi sungguh bererti bagi ku...x sanggup diri ku melepaskan mu tapi apekan daye kau pergi mengikut orang tua mu...& aku terpaksa melangkah kehadapan bersama2 insan yang aku cintai yang kini telah bergelar suamiku...maafkan aku terpakse meninggalkan mu & ku tahu kau akan bahgia disisi keluarga mu...aku mendoakan agar kau bahgia di samping orang tuamu...

biarpun seketika pertemuan ini... akan aku abadikan buat selamanya...raut wajahmu membuatkan ku terdegup kencang ingin memelukmu sepenuh erat...x ingin ku melepaskanmu...tapi hanya ini yang dapat megubat rinduku padamu...sekeping foto yang akan menjadi kenang2an bagiku tatkala aku merinduimu...INAS DHAMIRAH...






*tengok ar inas tu dah masam mencuke...lambat sangat hubby nak snap gambo penat senyum lame2...he..he..kenalkan sume anak sape ni...x mau mare ye ibu & babah inas...anak u all memang cute banget...nape x nampak muke macam aku pun...he..he...*