MARAH!!!!!



tag dari atty


Bila last kene marah?
aku x ingat (lame x kene mare)...klu bleh x mau bagi org mare...
tapi ati org kite x tau


Kene marah dengan siapa? Letakkan nama penuh beliau.
-

Apa tindakan anda jika kena marah?
x ambil kesah...klu betul bende tu salah aku...p klu bende tu bkn salah aku...aku leh nangis...aku akan benci pade org yg tuduh tanpe usul perikse...pas tu pandu kete laju2...
baru ilang stresssssssss...

Apakah perkataan pertama yang keluar selepas anda dimarahi?
aku akan ckp dlm ati...lantak ko lah...

Antara bentes kaki dengan pijak kaki, mana pilihan anda jika anda dapati anda tidak bersalah?
klu leh aku nak tumbuk org tu...die ingat die sape senang2 nak mare bini org! anak org!...

Rasanya, bila anda kene marah, anda akan lepaskan pada orang sekeliling kah? Atau siput tepi pasu? Atau pokok daun semalu?
arap jgn lah de yg menegur klu dlm panas g...aku akan bawak kete laju2...dengar radio kuat2...klu dah lege aku akan cari member yg leh dipercayai & yg bkn mkn kwn...terase lapang bile dah bercerite...

Apakah ucapan anda kepada orang yang suke marah2?
aku ikut ckp hubby...lantak lah org tu nak mare kite...padahal kite kat cni heppy sakan...x bebaloi je korang nak mare2...ati sape yg sakit ati korang jugak...& org yg ko mare tu lak tengah berbagia...hooo...hooo...

Senaraikan beberapa orang yang anda rase boleh jawab tag ini.
x tau lah nak tag kat sape...p yg nak kongsi pengalaman pasai mare ni silekanlah...





KATE FIESYAH:
*x baik klu suke mare2...x elok utk kesihatan anda...*






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Rabu, 8 Julai 2009

MARAH!!!!!

Dicatat oleh FIESYAH di 9:53 PTG


tag dari atty


Bila last kene marah?
aku x ingat (lame x kene mare)...klu bleh x mau bagi org mare...
tapi ati org kite x tau


Kene marah dengan siapa? Letakkan nama penuh beliau.
-

Apa tindakan anda jika kena marah?
x ambil kesah...klu betul bende tu salah aku...p klu bende tu bkn salah aku...aku leh nangis...aku akan benci pade org yg tuduh tanpe usul perikse...pas tu pandu kete laju2...
baru ilang stresssssssss...

Apakah perkataan pertama yang keluar selepas anda dimarahi?
aku akan ckp dlm ati...lantak ko lah...

Antara bentes kaki dengan pijak kaki, mana pilihan anda jika anda dapati anda tidak bersalah?
klu leh aku nak tumbuk org tu...die ingat die sape senang2 nak mare bini org! anak org!...

Rasanya, bila anda kene marah, anda akan lepaskan pada orang sekeliling kah? Atau siput tepi pasu? Atau pokok daun semalu?
arap jgn lah de yg menegur klu dlm panas g...aku akan bawak kete laju2...dengar radio kuat2...klu dah lege aku akan cari member yg leh dipercayai & yg bkn mkn kwn...terase lapang bile dah bercerite...

Apakah ucapan anda kepada orang yang suke marah2?
aku ikut ckp hubby...lantak lah org tu nak mare kite...padahal kite kat cni heppy sakan...x bebaloi je korang nak mare2...ati sape yg sakit ati korang jugak...& org yg ko mare tu lak tengah berbagia...hooo...hooo...

Senaraikan beberapa orang yang anda rase boleh jawab tag ini.
x tau lah nak tag kat sape...p yg nak kongsi pengalaman pasai mare ni silekanlah...





KATE FIESYAH:
*x baik klu suke mare2...x elok utk kesihatan anda...*